2013. október 23., szerda

Az Angyalkák mindenütt ott vannak...

Számomra minden nap öröm felkelni, hiszen a saját kis Angyalkám duruzsolására ébredek minden reggel. Aztán a rutinos reggeliztetés és játék után munkába indulok: a szomszédos stúdióba, ahova minden napra várok egy Angyalkát, akinek megörökíthetem boldog mosolyát, huncut tekintetét vagy éppen a békés kis álmát. 
Különösen a Karácsony előtti időszakot szeretem, az Ünnep hangulatát, a családokat akik ajándékba készíttetik a fotókat. 
Tegnap egy számunkra nagyon kedves kis levelet kaptunk, idézem: 

"Szia Niki! Azt tudod, hogy fotóztál már "bölcsős" gyerkőcöt? jó lehet, hogy nem csak egyet. Terjesztem az Angyalkuckót! Nagyon szépen megcsináltátok és nagyon jó ötlet. Remélem lejutok Pécsre és tudok én is venni sütit!" 

Majd a levelet követte egy fotó, amit én készítettem a kisfiúról tavaly, Karácsony előtt. Megtiszteltetés, hogy a szülők megosztották velünk ezt a történetet, köszönjük szépen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése